Szlaki turystyczne

Trasa czerwona

dł. trasy: ok. 9 km
dojazd do sklepu do Bralina 2km w jedną stronę

Trasa rozpoczyna się po wyjeździe z ośrodka w lewo, kierując się na znak "pole biwakowe" po około 1,5km należy odbić w las, przejechać wokół jeziora Czarne, przez mostek i dalej szeroką drogą wzdłuż pola do wsi Bralin, a następnie przy drogowskazie Nw. Studnica skręcić w lewo w polną drogę.

Trasa niebieska

dł. trasy: ok. 6 km

Wokół jeziora Studnickiego. Ze względu na zły stan jednego z mostków nie polecana dzieciom.

Trasa różowa

Trasa zaczyna się po wyjściu z ośrodka w lewo. Kierujemy się na znak pole biwakowe, po około 3km szerokiej, leśnej drogi będzie zjazd nad jezioro, gdzie po odpoczynku można kontynuować drogę wzdłuż jeziora. Ta ścieżka jest wąska i jeśli ktoś wybrał się w tę trasę rowerem trzeba będzie go prowadzić. Po minięciu jeziora idziemy drogą pod górkę, następnie skręcamy w lewo i zaraz w prawo by drogą wzdłuż lasu wrócić do ośrodka.

Trasa pomarańczowa

Trasy bardzo dobre na spacery (30 min - 1 godz.). Rozpoczynają się po wyjściu główną bramą ośrodka w prawo. Idąc wzdłuż ogrodzenia dojdziemy do mostku na rzece Korytnicy i dalej w zależności od obranej drogi wrócimy lasem, przechodząc przez tory kolejowe do ośrodka.